Saturday, February 15, 2014

Mimpi ngeri

Tepat jam 6.20 pg tadi.

Aku terjaga dari lamunan mimpi.

Dalam mimpi tu, aku sedih dan xpercaya.

Aku mimpi orang yg aku tunggu selama ni telah pergi mengadap Ilahi.

Dalam mimpi tu, kawan aku cakap, "patot la dia xcontact kau selama ni,rupa-rupanya dia tlh meninggal". Aku macam xpercaya. Aku cakap dia xmati lagi. Sbb kalau dah mati, sape yg update status whatssap n status facebook dia.

Sedih giler kot aku. Aku xboleh nak terima semua tu.

Dalam mimpi tu jugak aku tengok dia pernah test baju pengantin dgn perempuan lain. Maknanya dia dah ada calon untuk kahwin. So aku terpaksa redha. Tapi dalam mimpi tu dia da pergi. Sedihnya aku masa tu :'(

Apa petanda dan petunjuk semua tu. ?? Aku rasa mcm nk contact dia. Aku takut sangat kalau nanti terjadi ape2.

Aku berdoa agar Tuhan panjangkan umur dia dan umur aku agar nanti kami dapat jumpa.

Soal jodoh aku xkesah. Kalau dia da ada calon yg trbaik, aku terima dan redha. Cuma aku nak antara aku dgn dia biar jelas. Biar aku dan dia tidak ada benci dan dendam.

Semoga semua mimpi tu xbenar. Aku nak sngat jumpa dia. Tapi xdapat. Kami xdiberi peluang.

Munkin ada hikmah disebalik pertemuan dan perpisahan ini.

Ya Allah sesungguhnya Engkaulah yanp MAHA Mengetahui lg MAHA Bijaksana dlm menentukan apa yg terbaik untuk diri kami dan masa depan kami.Amiin

Berikanlah yang terbaik untuk kami Ya Allah. Amiin.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment